کار و مهاجرت به کانادا

اطلاعات و راه های مهاجرت و اقامت کانادا

کار و مهاجرت به کانادا

اطلاعات و راه های مهاجرت و اقامت کانادا

این وبلاگ درنظر دارد با مطالب مفید و کارآمد، همراهان خود را در زمینه ی اطلاعات مربوط به مهاجرت به کانادا راهنمایی کند.

بایگانی

کانادا در دومین ماه متوالی شاهد ایجاد موقعیت های شغلی قابل توجهی بود.

پس از آنکه 66،800 شغل در ماه ژانویه به بازار کار کانادا افزوده شد، در ماه فوریه نیز 56،000 جایگاه شغلی دیگر به آن اضافه شد. ولی طبق داده های مرکز آمار کانادا و با توجه به این افزایش ها در سال 2019، نرخ بیکاری در سطح کشور عملا تغییری نکرده است.

بخش عمده ای از افزایش اشتغال در ماه فوریه به خاطر افزایش 37،000 فرصت شغلی در انتاریو بوده است، اگرچه همسایه غربی آن یعنی مانیتوبا، با 3،300 کاهش شغل روبرو بود.

با نگاهی به گذشته متوجه می شویم که از فوریه 2018 تاکنون حدود 369،000 نفر در کشور مشغول به کار شده اند. نرخ بیکاری نیز مشابه سال پیش در حدود 5.8 درصد بوده، هر چند که این نرخ تا 6 درصد بالا رفت و در عرض 12 ماه به 5.6 درصد کاهش یافت.

کانادا در ماه فوریه 56،000 شغل به دست آورد، ولی نرخ بیکاری بدون تغییر باقی ماند
کانادا در ماه فوریه 56،000 شغل به دست آورد، ولی نرخ بیکاری بدون تغییر باقی ماند

در حالی که بیکاری در کل کشور تغییر نکرده است، ولی در هنگام بررسی آمار هر استان با برخی تغییرات مواجه می شویم.

فقط در ماه گذشته، نرخ بیکاری در کبک 0.1 درصد کاهش یافت، در همین حال در مانیتوبا 0.2 درصد، دربریتیش کلمبیا 0.2 درصد و در نوا اسکوشیا نیز 0.5 درصد کاهش یافت.

ولی نرخ بیکاری در نیوفاندلند و لابرادور 0.4 درصد، در جزیره پرنس ادوارد 0.4 درصد، در نیوبرانزویک 0.3 درصد و در آلبرتا 0.5 درصد افزایش یافت.

با این حال، بخش نفت و گاز آلبرتا حقیقتا عامل افزایش نرخ بیکاری نبود، چرا که این صنعت طی ماه گذشته افزایش 2،600 شغل را تجربه کرد.

نرخ بیکاری انتاریو بین ماه های ژانویه و فوریه بدون تغییر باقی ماند.

به نظر می رسد که استان های منطقه آتلانتیک در مورد وضعیت اشتغال بدترین شرایط را داشته باشند؛ به طوری که نرخ بیکاری در نیوفاندلند و لابرادور حدود 11.8 درصد، در جزیره پرنس ادوارد حدود 10.3 درصد، در نیوبرانزویک 8.5 درصد و در نوا اسکوشیا حدود 6.4 درصد بوده است.

استان های باقی مانده عبارتند از آلبرتا با نرخ بیکاری 7.2 درصد، ساسکاچوان با نرخ 5.8 درصد، انتاریو با نرخ 5.7 درصد، کبک و مانیتوبا هر دو با نرخ 5.3 درصد و بریتیش کلمبیا که بهترین نرخ بیکاری را داشته و حدود 4.5 درصد است.

بسیاری از شغل هایی که در ماه فوریه معرفی شدند، مربوط به خدمات حرفه ای، علمی و فنی بوده که 18،000 فرصت شغلی در این صنایع ایجاد شده است.


کانادا در ماه فوریه 56،000 شغل به دست آورد، ولی نرخ بیکاری بدون تغییر باقی ماند
کانادا در ماه فوریه 56،000 شغل به دست آورد، ولی نرخ بیکاری بدون تغییر باقی ماند

مرکز آمار کانادا اعلام کرده است که موقعیت های شغلی در این مناطق از مارس 2018 رو به رشد بوده و از ماه فوریه گذشته 6.8 درصد افزایش یافته است.

اشتغال در بخش منابع طبیعی در ماه گذشته به میزان 8،000 موقعیت در کل کانادا افزایش یافت، در حالی که پست های دولتی شاهد افزایش 14،000 موقعیت شغلی جدید در ماه فوریه بودند.

تغییرات کمی در تعداد افرادی که خود اشتغالی دارند به وجود آمده، در حالی که در بخش های حمل و نقل و انبارداری، به ویژه در انتاریو حدود 11،000 فرصت شغلی کاهش یافته است.


منبع خبر: موسسه ی کاریابی بین المللی کارپیرا


اقامت دائم کانادا با کمترین هزینه، اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری، اقامت دائم کانادا از طریق تحصیل، اقامت دائم کانادا از طریق کار، اقامت دائم کانادا از طریق تولد فرزند، اقامت دائم کانادا از طریق تخصص، اقامت دائم کانادا ویژه ی هنرمندان، اخذ اقامت دائم کانادا، مهاجرت به کانادا 2019، مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک،مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، مهاجرت به کانادا از طریق تخصص، مهاجرت به کانادا از طریق کار، اقامت کانادا ویژه ی هنرمندان، اقامت کانادا از طریق کار، اقامت کانادا از طریق خرید سهام، اقامت کانادا از طریق تولد فرزند، اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، اقامت کانادا از طریق خرید ملک،

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی