کار و مهاجرت به کانادا

اطلاعات و راه های مهاجرت و اقامت کانادا

کار و مهاجرت به کانادا

اطلاعات و راه های مهاجرت و اقامت کانادا

این وبلاگ درنظر دارد با مطالب مفید و کارآمد، همراهان خود را در زمینه ی اطلاعات مربوط به مهاجرت به کانادا راهنمایی کند.

بایگانی

مهاجران؛ مسئول رشد 61 درصدی جمعیت کانادا در سال

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲ ب.ظ

در جدیدترین گزارشی که Statistics Canada منتشر کرده است اعلام شده که مهاجرت و مهاجران همچنان عامل اصلی رشد جمعیت کاندا محسوب می شوند و در سال گذشته (2018) مجموعا 321065 نفر به جمعیت کانادا افزوده اند. در آغاز سال 2019 و پس از رکوردشکنی ورود مهاجران در فصل چهارم سال 2018، جمعیت کانادا به 37,314,442 رسید. در طول سال 2018 بیش از نیم میلیون نفر به جمعیت کانادا اضافه شد. مهاجرت خارجی ها از کشورهای دیگر به کانادا حدود 80.5 درصد رشد جمعیت کانادا در سال گذشته را رقم زده است. البته این رقم نشان دهنده مجموع مهاجران و ساکنین کانادا اعم از موقتی و دائم است.  

مهاجران؛ مسئول رشد 61 درصدی جمعیت کانادا در سال

ساکنین موقتی کانادا افرادی هستند که به آنها از طرف اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی بر مبنی ویزای کاری، تحصیلی یا توریستی اجازه اقامت و اسکان موقت داده شده است. این رشد جمعیت فراتر از رشد جمعیت طبیعی (تعاد زاد و ولد منهای مرگ و میر) است. افزایش جمعیت کانادا تا این اندازه بی سابقه بوده است که می توان آن را ناشی از اقدامات اخیر دولت کانادا در جذب مهاجر دانست. مثلا دولت کانادا در سال 2015 از سیستم اکسپرس انتری رونمایی کرد. دولت فدرال از طریق این سیستم متقاضیانی را که می توانند نیازهای بازار کار را بر طرف کنند انتخاب می کند و از آنها دعوت می کند تا تقاضای خود را برای اقامت دائم ارائه کنند.

اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در سال 2018 برنامه سه ساله مهاجرت را برای سال های 2019 تا 2021 رونمایی کرد.  مهاجرت کاری عنصر اصلی این برنامه است که برای سال جاری میلادی قرار است 330800 مهاجر و مقیم دائم جدید را جذب کند. قرار است تا سال 2021 این رقم سالانه 350000 رشد کند – یعنی تقریبا معادل یک درصد جمعیت کانادا.

کانادا می خواهد با افزایش نرخ ورود مهاجران، استعدادهای برون مرزی را جذب و نگهداری کند تا نیازهای بازار کار خود را بر طرف کرده باشد. یکی دیگر از عناصر اصلی این برنامه سه ساله، برنامه مهاجرت استانی یا PNP است. این برنامه به استان ها و نواحی اجازه می دهد تا سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را انتخاب کنند.

کانادا گام هایی را برای جذب و نگه داشتن با هوش ترین و بهترین افراد بر می دارد. همچنین حتما باید توجه داشت که مهاجرت نقش مهمی را در رشد جمعیت استان ها و نواحی این کشور زیبا و پهناور ایفا می کند.


منبع خبر: موسسه ی کاریابی بین المللی کارپیرا


اقامت دائم کانادا با کمترین هزینه، اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری، اقامت دائم کانادا از طریق تحصیل، اقامت دائم کانادا از طریق کار، اقامت دائم کانادا از طریق تولد فرزند، اقامت دائم کانادا از طریق تخصص، اقامت دائم کانادا ویژه ی هنرمندان، اخذ اقامت دائم کانادا، مهاجرت به کانادا 2019، مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک،مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، مهاجرت به کانادا از طریق تخصص، مهاجرت به کانادا از طریق کار، اقامت کانادا ویژه ی هنرمندان، اقامت کانادا از طریق کار، اقامت کانادا از طریق خرید سهام، اقامت کانادا از طریق تولد فرزند، اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، اقامت کانادا از طریق خرید ملک،

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی