کار و مهاجرت به کانادا

اطلاعات و راه های مهاجرت و اقامت کانادا

کار و مهاجرت به کانادا

اطلاعات و راه های مهاجرت و اقامت کانادا

این وبلاگ درنظر دارد با مطالب مفید و کارآمد، همراهان خود را در زمینه ی اطلاعات مربوط به مهاجرت به کانادا راهنمایی کند.

بایگانی

تغییرات مالیاتی کانادا در سال 2019

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۰۲ ق.ظ

تغییرات مالیاتی کانادا در سال 2019فصل مالیات در کانادا فرا رسیده و برای افرادی که صاحب کسب و کار خودشان هستند، از خدمات کمکی حیوانات (service animals) استفاده می کنند و یا در موسسات آموزش عالی شرکت می کنند، قوانین جدیدی وضع شده که می تواند بر درآمد آنها تاثیر بگذارد.

تغییرات مالیاتی کانادا در سال 2019

بسیاری از مهم ترین تغییرات برای سال مالیاتی 2018 بر کسب و کارهای کوچک تاثیرگذار بوده، که شامل کاهش نرخ مالیات فدرال کسب و کارهای کوچک از 10.5 درصد به 10 درصد می باشد.

در میان تغییرات مالیاتی غیرمرتبط با مشاغل کوچک، می توان گفت که برجسته ترین آنها شامل افزایش اعتبار مالیاتی در رابطه با هزینه های مربوط به خدمات حیوانات می باشد. این اعتبار در حال حاضر بر استفاده از خدمات حیوانات آموزش دیده جهت کمک به افراد مبتلا به نابینایی، ناشنوایی، اوتیسم، دیابت شدید، صرع و دارای محدودیت های طولانی مدت جسمی و حرکتی اعمال می شود. سال مالیاتی 2018 نخستین باری است که اعتبار مالیاتی برای سگ های آموزش دیده در راستای کمک به افراد دارای مشکلات ذهنی در نظر گرفته شده است.

این بدان معنی است که مالیات دهندگان می توانند اعتباری بابت هزینه های بکارگیری حیوانات، غذا دادن به آنها و مراقبت های دامپزشکی و آموزشی آنان دریافت کنند. حیواناتی که آسایش و حمایت عاطفی را فراهم می کنند، اما برای کمک به افرادی که با بیماری PTSD یا دیگر بیماری های ذهنی زندگی می کنند آموزش ندیده اند، واجد شرایط دریافت این کمک هزینه نمی شوند.


منبع خبر: موسسه ی کاریابی بین المللی کارپیرا


اقامت دائم کانادا با کمترین هزینه، اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری، اقامت دائم کانادا از طریق تحصیل، اقامت دائم کانادا از طریق کار، اقامت دائم کانادا از طریق تولد فرزند، اقامت دائم کانادا از طریق تخصص، اقامت دائم کانادا ویژه ی هنرمندان، اخذ اقامت دائم کانادا، مهاجرت به کانادا 2019، مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک،مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، مهاجرت به کانادا از طریق تخصص، مهاجرت به کانادا از طریق کار، اقامت کانادا ویژه ی هنرمندان، اقامت کانادا از طریق کار، اقامت کانادا از طریق خرید سهام، اقامت کانادا از طریق تولد فرزند، اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، اقامت کانادا از طریق خرید ملک،

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی